NOSA NOSA

Hallå!
 
Sitter just nu och tuggar på blåbärs/vanilj godisar, seriöst skit goda!
Kollar även på tv, men ska snart börja göra mig klar inför jobbet. 
Är så himla stressad, skulle ju ha följt med sara och hennes familj på folkrace, men jag trodde vi skulle komma hem på söndag eller måndag, men det var visst nästa ändå. Kan ju inte vara borta hur länge som helst, eftersom man ska ta ledigt 2 veckor innan man ska vara ledig, vilket jag inte gjort. Eftersom jag fick reda på det typ förra helgen eller något.
 
Så måste ju prata med sofia, sedan visste saras pappa inte hur dom skulle göra. Alex ska på en tävling imon, men eftersom hennes pappa inte vet hur han ska göra så vet ju inte jag. De kanske skulle åka hem efter tävling som de ska på imon och sedan åka till de andra stället, men hennes pappa har ju inte bestämt sig än... Om de kommer hem imellan så följer jag med på andra tävlingen. 
 
Ska fixa mig osv nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0