Oh oh oh, I feel the energy between you and me, baby it’s so right Oh oh oh, I feel the energy just taking over me, over me

 
HAHAHAHA, Bjuder helt och hållet! ;)
 
Hallå!
 
Som ni märkt så har jag inte bloggat idag. Anledning till det är att jag helt enkelt inte varit hemma och haft tillgång till dator :) Har varit i sandviken hela dagen och varit med Jonathan :) Och Stoffe, Kim och Robert. Men var mest med Stoffe och Jonathan :) 
 
De mötte mig vid ÖB, de köpte snus och Stoffe köpte en dricka. Sedan gick vi mot dem. Jag och Jonathan gick hem till honom och kika tv osv. Sedan gick vi hem till Robert en sväng. Hängde där ett tag, sedan gick jag och Jonathan hem till honom igen. Sen gick jag själv till donken och åt happy meal för de skulle äta. Visste ni att man kan få välja ananas nu? Ist för äpple eller morot alltså :o Visste iaf inte jag.. Sedan var happy meal billigare ;)
 
Sedan gick jag tbx (hurtig tjej! för det är faktiskt väldigt långt att gå :o och det säger jag inte av slöhet, utan det är långt!) för att vara med endast Kim och Robert en stund. Vi spelade fotboll (jag och Robert iaf) och snacka lite. Sedan skulle de åka och bada, så jag gick mot bussen. Bussen var gratis, för man kunna inte betala för det var nå fel på saken ;) Bara tacka och ta emot!
 
Har hunnit käka och.. haha, det enda jag hunnit sen jag kom hem xD 
Aja, får se vad jag hittar på imon. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0