PINK

Google bild
 
Hallå!
 
Just nu har jag en sara som tjatar på mig, vi ska snart åka till elin. Tänkte bara blogga lite snabbt ^^
Iaf, idag så åkte jag, mamma och ida till torsåker och handla lite snabbt. Jag köpte ett lypsyl, för mitt andra har gömt sig -.- Köpte ett rosa, vilket är min favvo färg! ;)
 
Sedan var jag ute och gick med en unge som vägra sova så det sluta med att vi stanna och åt hallon xD
Efter jag varit ute på promenixen så drog jag till dammsjön och tog mitt första dopp för denna sommar! Har bara badat i badhus ännu xD
 
Sedan åkte vi till torsåker igen, men då handla vi mkt mer!
Vi drog även till dalgränsen och tog ett dopp, 2 dopp på samma dag, inte illa ;)
 
I natt så ska jag sova hemma hos elin med klantarna, tror vi skulle sova i hennes lekstuga x) Så blir nog inge mer update idag! Imorgon ska jag jobba min sista dag på vendator osv. Sedan har jag jobbat färdigt. 
 
Aja, ska gå nu. Pusshej!
 
Varför ska det helt plötsligt bli så svårt? Hur ska jag kunna välja..?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0