PIPPI

 
Hallå! Angående rubriken, så brukar linda av någon konstig anledning kalla mig x) Är ju inte direkt pippi ;) :o
Kom iaf hem vid halv 12 och har bara hunnit borsta tänderna och lägga mig i sängen med datorn på magen sen dess. Sedan så har jag någon konstig hosta :o 
 
Iaf, vid 1 eller 2 så drog jag till bullevulle. Hon koka 2(xD) potatisar oxå var det 3 :ppPpPpPPpPp
Okej, ska vara allvarlig! Hon koka iaf 3 potatisar som hon sedan åt med smör(BLÄÄÄ) och sådär bruk skinka. Älskar seriöst sån skinka :o Sedan drog vi till lejonkungen som såklart inte var klar! Lejonkungen skulle typ äta när vi kom dit. Så bullenvulle och jag stack ut och gunga! Sedan gick vi in till elin och jag åt upp Klara's och min lillasysters matrester. De hade spara lite hamburgare till mig för de tänkte på min lilla mage som var hungrig! Sedan hämta lejonkungen sin cykel och vi ckte (cykla/åkte) :) Bullevulle åkte med mig på moppen och lejonkungen   cykla, så vi "drog" lejonkungen med moppen :) Alltså bullevulle höll i lejonkungen i handen (GAAAAY) :)
 
Vi kom dit ca halv 4 eller något sånt och vi lämna min moppe vid mitt jobb och hämta min cykel hos billy. Sedan cykla vi till banken för jag ville checka kontot sedan åkte vi till tha grillkitchen! Jag åt pommes med mango raja (<333333333333333333333333333333). Later så åt dom glass på hanssons. Sedan kommer jag inte ihåg vad vi gjorde. Iaf så drog jag till jobbet och jobba. Sluta 9, så linda kom dit. För elin hade dragit hem av någon anledning :s Bullevulle och jag lämna min cykel hos billy (måste hämta den någon dag xD) sedan drog vi till bruket. Där satt vi med några sedan drog vi till hagaparken. Fram(ba(c)k)lund fick låna min moppepoppe och han hade kört i höggräs så hela moppen var full med just gräs xD Jag drog och kolla kontot sen drog bullevulle och jag till arNê och köpte Cola. Sedan åt vi på viva! Jättegott att äta där fan :o Vart iaf svinmätt! 
 
När vi ätit så drog vi till statoil för att byta till jeans, då vi bara hade jeansshorts på oss. Sedan drog vi hemåt. Bullevulle ville absolut träffa stoffe för han var i hästbo, men jag ville inte följa med eftersom det var sent och pappa skulle upp och jobba. Vi har ju ingen övervåning utan bara källare, "vanlig" våning och vind så allt man gör och säger hörs väldigt mkt. Och vet ju att mina päron blir arga och så om jag kommer hem sent så drog hem. Bullevulle fick träffa honom själv ;) 
 
Och det där om att jag skulle vara seriös funka fan inte xD Aja, ska sova nu så pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0