ROSER ÄR RÖDA, VIOLER ÄR BLÅ. NU KOM JAG INTE PÅ NÅGOT MER, SÅ HEJDÅ!

Hej. Jag har tråkigt, får inte åka till hofors för mina päron som tydligen måste ha mig hemma? BLIR GALEN. Om ni vore mig så skulle ni inte orka vara hemma hos mig EN HEL J*VLA DAG. Man blir seriöst koko.
 
Linda har åkt till hofors för att vara med linus och billy. Jag vill såklart oxå åka dit, men fick "det är försent för att åka iväg nu" till svar när jag fråga mina päron. Irriterande? OHJA!
 
Så får därför dö av tråkhet. Päronen sa att jag får åka imorgon, MEN DET ÄR IDAG HON SKA DIT?!
*^?=)YE"!R#"¤"""&"/#(#=/)%(#/Y!&Y#U#¤U#!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag gå och dö av tråkhet, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0