Rubrik

Hallå! Ändrade planer... Tydligen så skulle elin och linda hem vid 5 och tobias var/ är fortfarande på fest så jag åkte hem med dom. Tänkte ta moppen sen när tobias säger till! Hoppas han inte är packad bara, men han sa att han bara skulle dricka lite, så får väl se.. 
 
Iaf så gjorde vi typ inget i hofors. När jag kom dit så skulle som äta, så vi gick till rondellen. Sedan gick vi till arne och satte oss på en hög med jord. Där satt vi en stund och jag heja på tobias, för han skulle till anre. Vi satt iaf på jordhögen och prata och lyssna på roliga saker från rix fm. Sedan gick vi till hagaparken för elins pappa sa att de skulle åka. Då åkte vi lite raggarbil ;) Sedan så åkte vi hem. 
 
Sen jag kom hem så har jag hunnit äta, sitta vid datorn och plocka i och ur diskmaskin (mamma tvinga mig :o).
Uppdaterar imon igen. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0