Ryck upp dig

Att bli svartsjuk är lätt, även att låta det gå till överdrivt. Att verka jätte deppig och jätte ledsen, även fast man inte har någon anledning till det. Att få folk att undra vad som är fel, men att själv inte kunna berätta varför. Jag är en filur som lätt blir just det, svartsjuk. För minsta lilla. Kan jag, den lilla filuren, inte få låta människor ha deras stund? Utan att behöva lägga mig i och allt blir ledsamt och tråkigt? 
 
Som alla inte förstår så pratar jag om mig själv, filuren. Jag blir svartsjuk för minsta lilla vilket är väldigt negativt. Andra kanske tycker att det är extremt jobbigt, vilket dom inte är ensamma om, och slutar vara min vän. Jag kommer också få ha min stund, varför inte låta andra få ha det bra en stund? 
 
Jag vet, jag vet. Emoinlägg. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0