Snälla bli min, låter det vara som i min dröm...

Hallå!
 
Sitter i min säng, skriver med Amir i fbchatten (och om jag får säga det själv, så är han jäkla snygg alltså! ;)) och kollar sex education :)
Har jobbat idag oxå, men innan det så drog jag och linda till hofors lite tidigare. Vi gjorde typ inget, åt pommes, linda tjata om sin stoffe och jag tjata om att jag ville ha lösnaglar, sen så satt vi på några kompostpåsar vid Coop i över en timme oxå. Sedan klaga iaf jag om att jag hade ont i ROOOOMMMMPPAAAANNNN!
 
Har inte mkt mer att berätta, har ju bara gått i spöregn från bruket till göklund, sedan tbx. Och så har jag jobbat. 
Får se om jag hinner skriva nå imon, ska ju jobba igen och så måste jag packa, eftersom vi åker på onsdag. Måste hinna köpa godis och munskölj imon, haha!
 
Pusshej!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0