Spindelkvinnan

Hallå!
 
När vi kom hem från hofors så fick mamma för sig att vi skulle sätta ihop idas spjälsäng som hon fortfarande inte sover i. Hon har alltid delat säng med mamma, men nu börjar det blir för farligt. Eftersom ida sätter sig upp i sängen och mamma byter ju bröst på natten, annars blir det ena jätte fullt. Så ida hamnar längst ut i sängen. Så det kommer ju sluta med att ungen ramlar ner :o
 
Så vi satte ihop sängen och flytta ut en byrå/garderob :) Sedan ska jag städa mitt rum, när jag orkar (a) Ska hinna duscha oxå :o Imon jobbar jag och måste prata med Sofia (coach). Jag ska följa med sara till Motala på folkrace. Om jag får för jobbet... Men tänkte fråga Sofia om jag kan få jobba extra mkt fram tills jag ska åka, för då hoppas jag på att det är större chans att få ledigt. Egentligen ska man ta ledigt 2 veckor innan man ska bort, men om jag jobbar extra så kanske jag kan få ledigt? HOPPAS, HOPPAS iaf!
 
Nu ska jag gå och fika, kattis och milly(ie?) är här. Tror jag är släkt med johan, milly(ie?)s pappa, men är inte säker... Aja, pusshej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0