W-T-F

 
Förresten, bilden ovan är från dit vi ska åka på onsdag, från vimmerby tror jag sara skrev. JA, jag snodde den från någons fb, förlåt :( Men tror iaf jag tar med gummisar! gummistövlar alltså ;) Snuskungar som tänkte på annat!
 
Hallå!
 
Jag skrev ett smsinlägg igår som tydligen inte kom upp?
Aja, har inte mkt för mig så kan skriva lite kort om gårdagen och idag nu ist!
 
Yesterday: Vaknar vid 10 i 9 av PANIK för att jag tror att klockan inte ringt och att jag ska komma försent, men eftersom den endast var 10 i så kunna jag sova i 10 min till! Men råka snozza lite efter den ringt.. Hur som haver, gick upp, åt frukost, fixa maten jag skulle ha med mig, klädde på mig, borsta tänderna och hoppa på¨moppen!
Då var klockan ca 10 över 10. Sjöng hela vägen till hofors då jag lyssna på musik. Tur att ingen hörde, ingen hade haft någon hörsel kvar då :o
 
Kom till jobbet, lämna sakerna och gick till arNe med kim! Gick tillbaka och börja jobba. Mot slutet så sa kim och tim HELA tiden att jag skulle sluta vara så arg/sur, VILKET JAG INTE VAR! Bara irriterad för att det tjata HELA tiden. Tim sa att jag skulle sluta se så sur ut, så det sluta med att jag skriker ut "JAG ÄR INTE SUR, JAG ÄR FÖDD SÅHÄR" inför alla på jobbet! :thumbup: Åkte sedan hem och käka tacos, vilket jag inte är så jätte förtjust i... 
Somna rätt tidigt, mellan 11-12.
 
Today: Vaknar tidigare igen, men denna gång snozzar jag inte när klockan väl ringer, utan går upp direkt.
Idag slapp jag åka moppe, pappa skjutsa mig eftersom det regna (a) Det var faktiskt pappa som "typ" fråga om jag skulle ha skjuts. Han fråga när jag börja och sluta. Hade mer tid på mig idag och eftersom jag inte skulle åka moppe så passa jag på att platta håret, vilket jag inte gjorde igår eftersom det skulle ha varit onödigt! Jobba iaf från 11-19, gick snabbt ibland och extremt segt ibland. Satt iaf bredvid amanda hela dagen så hade någon att prata med :) Kim jobba ju inte söndagar tydligen :o Sålde idag oxå, det tar sig sa mordbrännan! Den jag sålde på var en personlig återuppringning, som en från trippel prata med åt mig igår. Efter som jag inte har nå koll på trippeln (tv, bredband och telefon) så hon fick hjälpa mig. Men de valde att bara ta telefoni.
 
Sedan så hade de ordna att de som sålde fick gå iväg till ett bord med massa muggar och kasta bollar i dom. Man fick två bollar och jag träffa ena, och sofia hjälpte mig på andra. Hon tog den och stoppa i den i en mugg x) Sedan fick man iaf dra en lapp och på den så stod den antingen något man skulle göra eller ett pris. Fick först att jag skulle hoppa grodhopp, men så var sofia i farten så fick dra en till lapp och då vann jag ett rosa mobilskydd! Egentligen väldigt onödigt till min mobil, eftersom den är jätte repig redan, men kanske kan ha den till mina framtida mobil som troligen blir en jagtelefon ;) (IPhone). 
 
Nu ska jag ta och pysa, typ sova eller smsa. Jobbar imon oxå, men börjar ju 17.15 så får sova väldigt länge ;)
Aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0