Wanting to be someone else is a waste of the person you are.

Hallå!
 
Idag är jag extremt trött av någon anledning.. Ska jobba senare idag, så får ta och köpa en pk innan så jag blir lite piggare! 
 
Nu är det bestämt att vi åker till huvudstaden på torsdag! ;) Får lön på onsdag, vilket är väldigt skönt! Ska dock spara alla pengar, ska samla till en mobil. Haha, tror nästan att jag blir tvungen att ge pengarna till sara, annars kommer dom vara spårlöst försvunna om jag känner mig själv rätt xD Värdelös på att spara pengar.. 
 
Imorgon ska jag oxå jobba. Skulle egentligen ha jobbat på onsdag men eftersom det är sista sommarkväll då så bytte jag! Tvinga även med sara (DU SKA MED!), så muta henne med att betala antingen bussresan dit eller hem åt henne xD 
 
Aja, ska kolla om det är mat snart, för jag är fan hungrig :o Pusshej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0