WE ARE YOUNG

Hallå!
 
Blev ändrade planer, sov i hoån (hån) iaf. Vi kom dit ca 12, men kunna ha kommit dit mkt, mkt tidigare om vi kört den vägen som var rätt. Jag sa att vi skulle svänga av innan mörsen, men det tyckte inte putte, gugge och elin. Utan de trodde vi skulle köra förbi mörsen osv. Men jag kom ihåg att vi svängde av innan förra sommaren. Kom iaf dit tillslut, så vi åt chips, drack cola, åt chokladpudding och banan med smält choklad. Sedan prata vi ett bra tag sedan la vi oss. Jag vakna ca 20 över 11 idag, för det ringde på min mobil. Men det var konstigt nummer. 
 
Vi åt frukost sedan packa vi ihop och begav oss hemåt. När vi kom till linda så körde jag ut min moppe från garaget och åkte hem. När jag kom hem så käka jag och sedan hoppa jag ner i duschen. Hur skönt var inte det då?! Rakade benen oxå!
 
Nu sitter jag och måste börja platta håret, för ska ju jobba. Så skriver senare ikväll. Pusshej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0