11 JUNI 2012

Hallå!

Sitter just nu och väntar på samtal, har ringt växeln på jobbet och lotta (som sitter i växeln) sa att sandra skulle ringa tbx. Men när är ju frågan? Ringde vid 1 och nu är klockan 2? -.-

Ska iaf på tårtfesten ikväll, sara och jag ska nog åka moppe dit ;)
Sen imon så vet jag faktiskt inte vad vi ska göra :o När jag gick från skolan så hade de inte bestämt sig... Hoppas de skickar mail eller sms!

Städa ur vårat grupprum idag så hade ingen skoldag typ. Vi skulle börja 10, men eftersom jag åkte buss så var jag där tidigare. Så började städa tidigare ;) Tog sedan 11 bussen till torsåker och sedan hämta mamma mig där :) Vi gick in på ica och köpte mat.. haha. Eller jag gjorde, skulle iaf få tbx pengarna av pappa ^^

Orker icke writea mär noooo, bäjbäj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0