3 Juni 2012

150 år gammal ;)
Hallå!
Idag är det söndag och jag har jobbat hela dagen. 11-19. Gick bra, hade väldigt tråkigt de första timmarna, folk ville inte svara eller så var de inte hemma. Sedan så hade vi möte och då spela de upp samtal där några av vendators anställda pratar med kunder och efter möte så gick jag till min plats och sålde xD
Meningen var att vi skulle få insperation osv, och det funka ;) Och sedan ska jag ringa upp en till på fredag som var intresserad av att köpa :) Kompis, det går fan bra nu! Cashen rullar in som de ska ;)
Nu ska jag byta dator för att kolla om jag kan se hela mitt schema på den, min dator är för liten xD
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0