Äntligen liten bättre väder, men bättre kan det bli!

Ni vet gruppen timoteij? Timotej som det heter, är en grässort xD Så de är en grupp som kallar sig gräs xD
Hallå!
Sitter i min säng med en sovande nils bredvid mig. Hitills idag så har jag varit ute med ida och mamma. Vi har gett kaninerna grönt, låtit de springa av sig, kammat nova, gungat med ida, åkt rutschkana, rensat ogräs osv. Vi var ute i säkert en timme, vilket är bra :) Oxå så har vi ätit glass.
Snart ska jag springa och äta, för min mage talar till mig :o Sedan blir det jobb ikväll!
Har faktiskt inte mkt mer att skriva, så skriver kanske i kväll ist :)
Får se om jag orkar städa mitt rum, knappt så jag ser mitt golv igen...
Aja, pusshej!

Kommentarer
Postat av: bella. :)

du är fin linnea!

2012-06-19 @ 14:23:17
URL: http://bellaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0