Ursäkta om jag är sen, men alla i korridoren ville ha min autograf.

Hallå!
Idag har jag varit med linda och sara. Sara och hennes morfar kom och hämta mig sedan körde han upp oss till torshyttan. En stund efter kom linda på moppen. Vi var där ett bra tag, prata och åt det vi hade med oss! Sedan skjutsa linda oss på moppen hem till henne.
Där så satt vi vid datorn och sara fixa mitt hår. Vi funderade allvarligt på att sticka till furuvik, men vi hitta ingen som kunna skjutsa oss... Annars hade vi sätt Panetoz (dansa pausa) uppträda halv 12.. Men var ju ute igår :) Är ju gammal, orkar inte hur mkt som helst ;)
Nu ska jag fortsätta med att chilla, för jag orkar inte göra något annat. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0