FULL FART GOKART!

Hallå! Ska jag vara ärlig så har jag inte haft varken tid eller lust att blogga idag. Har varit hos elin i stort sätt hela dagen! Sov ju där inatt :) Elin vakna först, vet inte när hon vakna men jag vakna iaf när klockan var nästan 11 :) Gugge höll på kasta in sten genom/på fönstret, vilket inte är så smart kanske... Fönster och sten går inte ihop så bra :o
 
Vi gick iaf ner och käka frukost, sedan gick vi upp och kolla klart på Breaking Dawn! Vi börja kolla på den igår :)
Sedan tyckte elin att hon skulle knäppa kort på mig när det spöregna ute.. Men så blev det iaf men när jag var klar med klädern osv så hade slutat regna så ungen häller en hink vatten över mig xD Knäppte 2 olika "stilar". En mer "emo-cuttt-cuttt" stil och en mer "the good one". Hon hade ju på ett antal kilo kajal och svart ögonskugga, så tog ett bra tag innan jag fick bort allt! Efter det så kika vi på bilderna i knäppt och sedan rita jag, klara och linda på varandra. Fast vi rita inte på klara :) Sedan vart det pannkisar! Elin skulle duscha osv efter hon ätit sedan drog vi till mig, käka tårta, jag lämna mina saker och hämta pengar sedan for vi till torsåker och köpte godis och tanka! Jag tanka för 28 spänn? xD Så fick typ full tank ;) Det går bra i 3-4 liter i min moppe :o Men den drar typ inge soppa :thumbup: Iaf, sedan åkte vi runt lite, sedan tänkte vi åka över malmjärn hem så det gjorde vi. Vi åkte över Hoooo så vi kom ut vid gammelgården sen åkte vi vanlig vägen genom skogen. Men typ ingen av oss kunna vägen, så vi chansa bara, men kom rätt iaf! ;) Jag drog iaf hem sen, käkade och hamna här som jag tillbringat de senaste timmarna! Nu ska jag ta och sova, är faktiskt trött :o Pusshej!
 
 
Har inte gjort om bilden, orka inte (a)  
 
Tydligen så vill inte min dator eller blogg.se sammarbeta med mig, så slänger in resten av bilderna imon! 
Godnatt alla söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0