Hallå! Inte orkar skriva idag/igår (a) Bör...

Hallå! Inte orkar skriva idag/igår (a) Börja iaf typ halv 10 tror jag, men jag kom dit typ 40 i eftersom jag åkte buss. Åkte moppe till bussen och tänkte inte på att det kunna börja spöregna en dag som denna så var skit blöt när jag kom till skolan xD Vi spelade iaf minigolf och bu vann över mig med några poäng :k Sedan så fika jag iaf på hanssons med sara, linda och bella. Sedan sprang vi runt och försökte att inte få t.ex. ägg eller vatten på oss xD Sedan åkte jag 12 till Torsåker och sedan moppe hem. När jag kom hem så åt jag och sedan sov jag i typ 1 timme (a) Fett skönt! Fixa mig och drog till jobbet. Jobba till 9 sedan drog jag hit, till folkan :) Det är disco osv ;) Kommer vara hes imon eller så har jag ingen röst xD Aja, det slutar 1 så mamma hämtar anton och mig och vet inte om någon mer skulle åka med :) NU BLIRE DISCO IGEN! Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0