Hallå! Just nu sitter jag på en bänk i hag...

Hallå! Just nu sitter jag på en bänk i hagaparken och väntar på att vi ska börja. Vi har friluftsdag och hela skolan har blivit uppdelad. Så min dag börjar här. Har ingen aning om vilka jag kommer vara i samma grupp som, så detta blir intressant.... Bu skulle tydligen inte komma idag av någon anledning -_- Så kommer vara själv hela dagen om jag inte hittar någon att vara med... Har fått en jätte stor finne i pannan som man kan se enda från rymden :o Allvarligt! När jag kommer hem så har jag ingen aning om vad jag ska göra, såsa kke? För er som inte fattar, såsa är samma sak som slöa. Det är ingen som kommit än, så får väl sitta här forever alone ett tag till. Pusshej så länge! Btw: känner mig jätte tjock i halsen, så kommer säkert bli sjuk -_- Bara för att sommarlovet börjar om mindre än en vecka! -_- Sug!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0