Hallå! Nu får ni tyvärr ett smsinlägg för ...

Hallå! Nu får ni tyvärr ett smsinlägg för jag pallar verkligen inte sätta mig vid datorn :o Har nyss kommit hem från dammsjön. Har varit där med linda, elin, pontus, axel, fredde och oscar. Jag åkte till linda vid 8. Hon och pontus låg som vanligt i lindas säng och strula sönder varandra. Dom åkte och hämta elin som var hos sin farmor och jag åkte hem och tanka. När jag skulle tbx så såg jag att de stod vi henke så åkte dit. Och då visa det sig att pontus moppe lagt av xD Så han drog den hem till linda, vilket är bara några meter. Sedan skulle pinnen fixa och hålla på med moppen så vi kom iväg till dammsjön vid halv 10?! Segon! Väl framme så gjorde vi inte så mkt, därför var det skittråkigt så jag drog hem. Och nu ligger jag i min säng och tänker fan sova :o Är seriöst jätte trött. Gick ju upp 9 idag. Ska upp samma tid imon för då ska jag jobba igen :) Gick jätte dåligt för mig idag, eftersom jag inte sålt så mkt så ville min coach att jag skulle lyssna på en annan hela tiden... Men det kan ha gått dåligt för att jag inte hade mina papper heller, där det står mkt bra saker. Aja, nu ska jag och nils sova. Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0