Hallåhallåhallå!

Idag är det söndag, vilket är en seg dag enligt mig. Har iaf jobbar hela dagen, vilket ni kanske märkt eftersom jag inte bloggat ett dugg. Jobba 11-19 vilket är en timme längre än på lördag då vi slutar 18. Har verkligen, verkligen, verkligen inte gått bra för mig de senaste dagarna :( Presentera osv men sedan säger dom att de är nöjd med det dom har och jag tackar bara för mig. Julia och sofi(e eller a?) säger att vi ska våga fråga varför de väljer att tacka nej, men jag vågar inte i alla lägen, men jag jobbar på det! Måste tuffa till mig, har ju bara sålt 2 under hela tiden jag jobbat, vilket är vad en del säljer på ett skift. :(
Nog om det nu, imon är det skola och jag ska dit vid tio. Vi ska bara städa ur grupprummen osv. Tyvärr så måste jag, silje och bu byta grupprum.. :thumbdown: Vi har typ det bästa, som ligger precis vid sal 12 som är vårat "hem" klassrum.
Hoppas jag är hemma innan 1-3 imon, måste ringa växeln eller sjuktelefonen på jobbet då och söka efter TT. Vill byta så jag jobbar på tisdag ist för imon :) Det är ju avslutning imon för mina syskon på torsloge, vilket betyder en jävla massa tårta! ;)
Skulle egentligen vara ledig på tisdag och fredag, för jag visste inte vilken dag jag hade skolavslutning xD Smarttjej_95...
Nej, nu ska jag sova, en dag imon oxå ju. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0