HEALLOOWWWWW!

Hallå!
 
Ni som läser jockiboys blogg kke märker att även jag läst den, eftersom han säger "HEEEEAAALLLLOOOWWW ESTLAND" väldigt ofta. Hans blogg hittar ni HÄR! Men rekommenderar inte att ni läser den om ni är känslig, för han tycker om att visa sina privata delar om man säger så..
 
Iaf, vad har jag gjort idag? Jo, försökt sola medans jag kollat på digimon. Vilket inte gick super, för jag såg knappt på skärmen för solen låg på och det var knappt nå batteri i datorn. Så sluta med att jag gick in xD
 
Har även inte ätit lunch idag för när jag tänkte äta så skulle mamma, ida, filip och elin till gränsen till dalarna (dalgränsen) så hängde med. De skulle bada osv. Jag bada inte för det var seriöst SKIT KALLT i vattnet :o Sola i knappt 10 min ist xD Kan inte ligga still och sola, därför har jag den hudfärg jag har. LIKBLEK. 
 
Har även hunnit kolla på en till film idag, kid svensk. Värsta bra när man kan kolla filmer på youtube ist för att ladda ner dom :'D Min dator är en plutt så den börjar dampa sönder när jag laddat ner några filmer... Ja, har erfarenhet av det. Den har varit på lagning en gång pga att jag laddat ner filmer x)
 
Iaf, kid svensk hittar ni HÄR! Nu håller jag på kollar på min tredje film idag, det brinner. Har sätt den förut om jag inte minns fel :) Den kan ni hitta HÄR. Gud vad jag delar med mig, men så det ska vara. Tycker om att dela med mig! ;) Ibland iaf (a) Ska kolla klart på filmen nu, pusshej! 
 
 
 
 
Sommarplågan 2012 kanske? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0