HEJHEJHEJHEJ

Hallå!
 
Sitter just nu i soffan, för en gångs skull, och kikar på tv. Eller jag kikar nog mer på datorn (a)
Har lite smått ont i magen oxå :( Igår kväll så var jag så hungrig att jag seriöst höll på spy? Jag skojar allvarligt inte, satt i sängen och bara vänta på att jag skulle springa till toan... Men som tur är så behövde jag inte det!
 
Idag börjar jag 4 och slutar 8, så kommer inte hem så sent. När jag slutar 9 så kommer jag hem typ nästan 10 :o Men brukar vara väldigt seg från jobbet xD
Innan jag sticker dit så ska jag bara slappa, blivit väckt vid 9 nästan varje morgon i 2 veckor nu. JAG ÄR TRÖTT.. Men idag jobbar anton sista dagen så sedan får jag sova uuuuuuuuuuuuutttttttttttttt! :D 
 
Nu ska jag fan i mig duscha, fy vad skönt. Pusshej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0