IDIOT

Bilden tog jag innan jag skulle på saras konfaavslutning och jag ser trött/uttråkad ut xD
Hallå!
Jag blir så trött, varför är det så himla roligt att lura/driva med mig hela tiden för? Nu dröjer det länge innan jag ens tänker skriva med en kille, undantag för älsklingen!
Sitter iaf nyduschad i min säng och kollar på sjunde himlen. Har inget annat göra typ xD Eller jo, men orkar inte (a) Jag är hungrig så ska nog leta fram något som jag, filip och mamma kan käka! Ska jobba senare idag oxå och kim SKULLE PÅ UTBILDNING PÅ SAMMA JOBB SOM MIG IDAG, KLOCKAN 1! :D HOPPAS HAN FÅR JOBBA PÅ ACCESS, PRECIS SOM MIG :D
Detta vart ett väldigt tråkigt inlägg, men allt är inte roligt jämt! ;) Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0