i'm feeling sexy and free



HAAALLLLLLLÅÅÅ!

Var nyss och fråga efter hjälp, men fick ingen :( Men min andra lektion börjar snart, så fördröjer tiden med fejjan och bloggen! Vet allvarligt inte varför, men jag är sjukt taggad till lunchen xD Vi ska få pasta och köttfärssås så har taggat sen innan skolan. Ibland är jag bra knasig va? ;)

Ska jobbajobba idag, som vanligt typ xD Jobbar ju varje dag i stort sätt :o Men som min lärare sa, man måste passa på när vädret är dåligt för att sedan kunna vara ledig när det är fint ;)

Slutar tidigare idag :D Vi har ingen matte eller svenska! :D Behöver nog inte vara med på engelskan heller ;)
Men om jag slutar tidigare så vet jag dock inte hur jag kommer hem, ida hade feber tror jag... Minibussarna går nog inte heller hem, för filip åker samma buss som elin..

Men nu måste jag pysa, börjar snart. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0