IRONI


 
Hallå!
 
Ligger just nu i min säng, utan byxor ;););););) Haha, nej men allvarligt. Tänkte åka till torshyttan direkt efter att jag kommit hem från gävle, men så blev det inte. Så var ute med ida sedan åt vi. Sedan bytte jag om till vanliga underkläder och orkade sedan inte sätta på mig ett par byxor, för jag är lat!
 
Senare ska jag till Trosåker med trosan linda. Hon skulle träffa massa apor och jag har tråkigt, så varför inte?
Tydligen så börjar jag 1 imon oxå :o Aja, var något om att alla kampanjer ska köras från 1-6. Fatta inte riktigt, men åker dit till 1 iaf :)
 
Nu ska jag nog duscha. Ska till torsåker vid 9 och sedan hinner jag inte duscha. Hade tänkt dusha i morgon innan jag drog till jobbet, men gör det nu ist. Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0