Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket.

Hallå, igen! ;) Har nu duschat och har tråkigt. Ska nog snart äta, panpizza <3333333333333333
Jag har beslut ångest oxå... Ska jag åka tidigt till hofors så jag hinner till gotterian innan jag börjar jobba eller ska jag dra till arne efter jobbet? :( Gotterian har mkt godare godis dock ;) Snacka om vilka problem jag har! ;)
 
Har faktiskt haft ett till problem idag, som sagt så duscha jag ju. Och så måste man klä på sig. Visste vilka kläder jag skulle ha, men hade värsta problem med vilken bh jag skulle ha! Patektiskt xD Bytte bh säkert 3 gånger xD
Det är ju super jobbigt om man har långärmadt-shirt på sig och sedan så syns bh kanterna?! Så sluta med att jag tog en utan band ;)
 
NEJ NU SKA JAG KÄKA, känner mig fan extremt stressad :o Fast klockan är knappt halv 2 :o Aja, skriver ikväll, Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0