JEVLA MÄHÄ

Hallå!
Kom hem från tårtfesten för ett tag sen. Är fortfarande mätt men ska gå och ta något och äta, för jag känner mig själv. Kommer vara dö hungrig imon om jag inte äter något innan jag går och lägger mig.
Iaf, min moppe ska jag köra ner för ett stup. Den kan bokstavligen TA SIG I RÖVEN. Går ju fan inte framåt, nästan så Göran 80 år går om med sin rullator... Så var skit sur när jag kom dit.
En massa barn uppträdde och sedan blev det tårta. Såklart så sprang linda och sara iväg direkt så vi vakta deras platser. Och när elin och jag varit och hämta så hade någon tagit elin och min plats, för sara och linda sa inget? Man bara "aha, tack?" Fanns andra platser så tog dom. HAHA, elin och jag tog 2 fat med tårta var ist för 1 xD Då slapp vi går igen ju ;)
Nu ska jag sova osv, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0