LIKE A BOSS

Hallå i lingonskogen! Finns några blåbär här? :D
Smsade nyss världens mest osociala person, lovar seriöst det. Skickade sms 15.42 och skicka sedan 21.20 och h*n hade tydligen kollat på fotboll och glömt bort lilla mig :'(  Haha ^^
 
Iaf, idag har jag jobbat. Från 1-6 :) Sålde inget.. Men jennifer som hon heter sålde 5-6 st och hon är ny? O.o Känner mig verkligen, verkligen värdelös när jag knappt säljer... Kommer väl få kicken snart...
 
Haha, mina syskon sitter och kollar på Alvin och Gänget 3 och dom har ju inte dirket lågt ljud xD Fast har dörren öppen oxå :D Kom iaf hem vid kke någon gång efter 7? När jag sluta så åkte jag direkt till ica, för mi famila var där :) Sedan tvinga jag dom att följa med till Statoil för jag behöve tanka (a) Mamma bjussa till och med på soppan! ;) 
Även fast jag hade pengar xD När jag tankat så stack jag till arne, för hade ju cash :thumbup: Köpte chips och dos (två) pk! När jag kom hem så käka jag pirre sedan städa jag mitt rum :) Ska bara bädda klart i sängen sedan blir slö framför datorn med chips! 
 
Kommer skriva imon om jag orkar/hinner/har tid, annars slänger jag in ett tråkigt sms-inlägg! Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0