Midsommar 2012

Hallå!
 
Sitter just nu i min säng och ska springa ner i duschen. Vi har nyss ätit "midsommar" mat oxå. Köttbullar, färsk potatis osv ^^ Innan det så har filip och jag åkt moppe för vi skulle plocka massa blommor och sedan har vi satt upp björkträd vid våran trappa :) Oxå har jag gjort en krans till ida! ^^
 
Mamma och dom är i torsåker, på gammelgården och dansar runt midsommarstången osv. Men jag orkade inte följa med. Ska vara hemma och fixa mig ist, för när de kommit hem igen så ska vi till min fasters sommar stuga! Där ska vi grilla osv :D Sedan när jag kommit hem därifrån så ska jag umgås med linda och några till tror jag. Har seriöst inte planerat något inför denna midsommar :o Men tror vi ska till någon sjö, så ska fan hitta på myggmedel! Är ju allergisk, tyvärr.. Mot mygg alltså :) Får fett jävla stora myggbett.. 
 
Detta är något jag ska skaffa! Hitta dessa armband på Wictorias blogg och tycker dom verkligen verkar bra! Innehåller naturliga ämnen som håller myggborta och kan även bäras i vatten. Håller i 3-4 veckor :) OCH kostar endast 26 riksdaler!
 
Mamma skulle hjälpa mig att beställa några, vet inte hur man gör (a) Har seriöst aldrig beställt över nätet :o
Aja, duscha vare. Pusshej så länge! Kke skriver senare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0