MIDSOMMARDAGEN 2012

Hallå! Sitter just nu och kollar på tv och smsar :)
Igår så var jag ju som sagt i min faster stuga och åt osv. Vart seriöst skit mätt och var inte ens hungrig när jag kom hem från lövsjön igår kväll :o Då var klockan nästan 1 :o Efter vi ätit så fika vi oxå så var så mätt att jag fan hade ont i magen :o
 
Iaf, när jag kom hem så bytte jag om till mjukisbyxor sedan drog jag till elins farmor, där hon skulle vara enligt linda, för att hämta elin. MEN elin var hos hennes mormor xD Vi åkte iaf till lövsjön. Sedan ringer linda och säger att vi inte skulle vara där jag och elin trodde, utan i rasmus stuga. Så vi åkte världens jobbigaste väg. 100 stenar och gupppp över allltttt! Sög iaf vid hans stuga, vi gjorde inte ett skit. Åkte typ moppe och fyrhjuling..? Blev väl lite roligare sen, men inte mkt. 
 
Smsade iaf en stund innan jag somna igår. Nu har jag inget mer att skriva, pusshej så länge! :D 

Kommentarer
Postat av: linda

haha, jag vet att hon heter det, men kallas de :)

2012-06-23 @ 15:51:18
URL: http://liiindalarsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0