MY HAND NEED A HUG FROM YOUR HAND.

Hallå! Vart en slapp dag idag oxå. Varit ute och gungat med ida, städat lite i huset osv bara :) Och så har jag börjar kollat på Jockiboi och Widerstedt show i brist på liv xD Igår så hade jag tråkigt så gick in på youtube på mobilen och sökte på det :)
Sedan har jag jobbat oxå. Tydligen så börjar vi 4 på fredagar och slutar 8. Men det hade jag inte aning om, för jag har inte jobbat fredag någon dag... Fick skjuts till jobbet idag så satte mig uppe och vänta, men det kom ingen. Så gick ner och då satt alla och jobba så jag tänkte "vafan, ska vi inte ha uppstart idag?". Gick fram sofia och hon fråga om jag var sen, fatta inte vad hon snacka om? Så sa att jag varit här sen 5. Och då sa hon "men vi börjar 4 på fredagar?" Trodde hon skoja.. Så kom 1h och 12 min försent xD Men det gjorde inget, då jag inte visste.
Men nu vet jag!
Har som sagt inte gjort någon mer idag. Imon ska jag på bröllop! ;) Min kompis bu ska gifta sig imon :) Dock så måste jag smsa henne och säga att hon får bröllops present i efterskott... Har inga pengar och så har jag inte kommit iväg någonstans... Då kan vi iaf träffas och ta en fika eller så :)
För er som inte vet, bu väntar även en liten dotter som räknas komma den 18 oktober! Så får se vad jag hittar på åt henne ;)
Nu ska jag städa mitt rum och dunka musik, pusshej!

Kommentarer
Postat av: bella

haha, jag vet!

hon ser ut som en 95.a eller nå, helt sjukt!

2012-06-15 @ 22:09:40
URL: http://bellaahansson.blogg.se/
Postat av: bella

i know, men fett cool! :D

2012-06-15 @ 23:04:11
URL: http://bellaahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0