OMG, DET FINNS WIFI I HIMMELEN! ;D

Hallå!
Sitter just nu i min säng med en kattrumpa på mina axlar. Är faktiskt allvarligt xD Nils sitter och kikar ut som en liten vaktkatt men nu förflytta han sig och börja bita mig i foten xD Tokkatt :D
Kom hem för ca en timme sen(?) och har sen dess käkat pytt in the panna! Guuuud så gott! :o Älskar seriöst pytt i panna :o
Idag så tog jag mig en sovmorgon (a) Men såklart med min lärares tillåtelse. Skippade anna-carins första lektion och sov ist xD Min lärare är även anna-carin för er som undrar :) Hade sedan svenska, men efter som jag inte ha något att göra, så behöver jag därför inte gå dit heller. Så sov lite till ;) Sedan åkte jag moppe upp till hofors så jag hann i tid till matten. Fick reda på vad jag fått på Nationella proven i matte och det gick åt helvete xD Fick F xD
Kompis, det går bra nu ;) Som tur är så hängde inte dessa prov på hela slutbetyget!
Sluta tidigare så drog hem till farmor. Vi pratade, åt go fika och sedan käka jag lite mat innan jag drog till jobbet. Det är inte ofta jag och farmor träffas bara vi 2, men när vi väl gör det så snackar vi om allt. Hon är väldigt bra att prata med. Fick även 100 kr :D Farmor har inte så mkt pengar, därför var det väldigt snällt!
Nu ska jag kika en film, eftersom jag lånat massor av sara :) Btw, vi är lediga imon! ;)
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0