ÖVERFÖRING BAJS

HaLlÅ! Hehe, checka nyss inas blogg som ni kke märker på min rubrik(aaaaa) 
 
Anyway, just nu sitter jag och kliar sönder min vänstra fot. Har blivit biten på 2 jävla ställen på foten och är ju allergisk. Om man är allergisk så kliar det sjukt jävla mkt och man får världens största myggbett. De flesta får ju ett litet rött märke, men jag får verkligen världens största myggbett.
 
 
Exempel på hur stora de kan bli. Så tro inte att jag ljuger ;)
 
Över till annat, idag ska jag jobba. Inte ett dugg taggad faktiskt... Men få se till att tagga för idag SKA jag fan i mig sälja. Annars kan jag lika gärna säga upp mig -.- Ingen idé att ha någon anställd om den ändå inte säljer... Men har några återuppringningar idag, så försöka där ;)
 
Aja, pusshej så länge! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0