S U P E R G L A D ! !

Hallå! Kollade nyss på Sex Education som nyss gick på 3:an.
Sitter just nu i min säng och gör nada, kom hem för ca en timme sen och har sen dess ätit xD
SÅLDE FÖR TREDJE GÅNGEN IDAG! :D Man får en sån jävla kick utav det, behövde verkligen en kick. Hade tappat tron på mig själv och kände mig värdelös rent utsagt...
Imon hade jag egentligen ledigt, men bytte så jag jobbar imon ist för på onsdag! På onsdag följer jag med mamma till gävle :) Idag innan jobbet så var jag en sväng till farmor oxå. Åt macka och prata! Min farmor är en bra farmor, för man kan prata om seriöst vad som helst med henne, vilket troligen inte många kan.
Kim var ju som sagt på utbildning och vid efter 8 så fick som sitta och lyssna, och då lyssna kim på amanda. Och amanda satt bredvid mig, så han satt bredvid mig! :D
När jag pratat klart med den jag sålde till så var klockan 1 minut i 9 xD
Känns meningslöst att vara vaken, så ska nog lägga mig. Blev ju väckt 9 idag, för mamma skulle skjutsa antom till hans sommarjobb. Lära vara barnvakt åt ida, ge henne frukost osv.. Så tänker gå och lägga mig nu, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0