SHOPPING

Hallå! Blev ännu mer ändrade planer, mamma bestämde sig för att följa med mig så åkte dit med elin, mamma, filip och ida! :D Haha, gjorde allvarligt med över 1000 spänn tror jag... xD 
 
Köpte iaf:
~Tjocktröja stl XL 150:- Jack and jones 
~2 t-shirtar till panton för jag var skyldig mamma pengar 100:- Jack and jones
~Rosa string REA 30:- Hm
~Present till bu. Kan inte skriva vad det är och vad det kosta ;) Kappahl 
~Nivea Clear-up strips  Typ 59:- tror jag? Hm
~Hello Kitty gunga åt skrutt, hon har fyllt år :) 299:- BR
~Tjocktröja till ida, var skyldig mamma lite mer pengar! 75:- Lindex
~T-shirt i stl 170 från barnavdelningen 99:- Lindex (tyckte den var cool, så den blev min!) Lindex
~Armband för typ någon fond, minns inte vilken (a) REA 50:- (89:-) Kappahl
~2 glassar, bjöd mamma (a) 88:an och piggelin 22:- Coop kiosken
 
Tror jag fick med allt! 
Orkar inte knäppa kort på allt (a)
Vi åkte väldigt tidigt, kvar över 9 så vi kom dit när allt öppna typ :) 
 
Vet någon vad det är för fel om det knappt går att ladda upp bilder? Går knappt att ladda upp systemkamerabilder och knappt mina mobilbilder, får verkligen DAMP! -.- 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0