SIXTYNINE

Hallå!
Just nu ligger jag i sängen med en tjockis! Novis ville sova med mig :'D
Som jag skrev i förra inlägget så skulle vi till torsåker på adams match och när vi varit på den så sjkutsa dom hem mg och jag käka osv. Sedan kom sara och hämta mig med moppen (jag måste spara på min soppa och har knappt nå pengar, annars hade jag tagit mig egna) och vi åkte till elin! Väl hemma hos elin så spela vi kubb och fika! Sara och jag förlora... Hahaha, när man spelar kubb så har man ETT kubbspel, men vi använde TVÅ kubbspel. K N A S I G A  V I  Ä R ! ! !
Sedan fika vi som sagt :) Kom hem vid kvart i elva någon gång, så har inte varit hemma så länge :)
Vet allavarligt(allvarligt) inte varför, men jag är verkligen SKIT SUGEN på Arnemacka med rostbiff och potatissallad xD Ni borde testa, skit gott!
Har inget mer att skriva nu, så skriver imon igen. Pusshej!

Kommentarer
Postat av: coolaste killen i världen

Finast linnea ;> <333

2012-06-18 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0