SJUKT MÄH

Hallå! Jag har världens jobbigaste mensvärk, för er som undrar. Tror seriöst jag måste byta p-piller :o Har ju jämt ont i huvudet osv...
 
Iaf, idag är det måndag. Jag hatar måndagar. Ska iaf jobba idag och jag HOPPAS, HOPPAS och HOPPAS att jag fått min lön idag! Annars blir jag ledsen och lägger mig ner på marken och gråter, allvarligt! Ska ju till valbo och har en del saker jag MÅSTE köpa! :( Bland annat shorts, har knappt några "riktiga" utan bara sådana jag klippt själv, så shorts ska jag leta efter! Och så behöver jag klänningar, har ingen klänning man bara kan slänga på sig utan det är mest "fin klänningar" :o 
 
Sedan måste jag har munskölj, rakhyvlar och regnkläder. Har inga regnkläder och åker ju moppe till jobbet och det är verkligen inte kul att åka i spöregn utan regnkläder så man är dygnsur när man kommer fram.. OCH SÅ SKA JAG FAN I MIG ÄTA PÅ SUBWAY!!!!!!!!!!!!!!!! Nästan så man får orgasm när man äter där! Men bara nästan ;)
 
Nu ska jag platta håret osv vidare innan jag drar till jobbet. Ska kolla om jag fått pengar och om jag fått det så måste jag tvvärr lägga ut 200 f*cking spänn på 4 j*vla kort till moppe kortet -.- Måste skicka in det, annars drar dom tbx det och så måste jag göra om allt igen -.-
 
Aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0