TACK GUUUDDDDD!

 
Hallå i det underbara vädret! Sitter och käkar piggelin, gåååååtttt(gott)! Sitter även och kollar på The City, mkt drama men synd att allt är fejk bara.. För er som inte vet, de spelar allt som händer osv :) Iaf det mesta tror jag. Har iaf hört att det är fejk :)
 
Iaf, igår så frågade ju vilket jag skulle välja, ombre eller dip dye. Fick 5 kommentarer men sara skrev 2 så det gills bara som 1. Iaf, 2 st sa ombre och 2 sa dip dye, hur ska jag då kunna välja? :( Tycker att båda är sjukt snyggt, men ska man ha så måste man nästan gå till en frisör.. Annars kan det bli kaos :o Någon som vet vart man kan färga ombre för inte en hel förmögenhet? Vill bara kolla vad det kostar osv, har inte bestämmmt mig för vad jag ska välja än så det återstår att se. Ni hittar iaf inlägget HÄR utifall även ni vill kommentera för att hjälpa mig! ;) Råkar vara personen med hur mkt beslut ångest som helst..... 
 
Idag ska jag nog iaf dra till torshyttan. Har seriöst inte badat detta år :o Måste ju sola fläsket ;) Aja, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Elin

DIP DYE!

2012-06-28 @ 11:43:20
URL: http://elingregersaletti.blogg.se
Postat av: Tove!

Jag tycker du ska göra dip dye! ;D

Svar: Tänker göra det oxå! ^^
linneajaderberg.blogg.se

2012-06-28 @ 20:55:16
URL: http://toovelindgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0