TJENARE SOLBRÄNNAN!

Nu menar jag inte att jag blivit brun, utan är röd xD
Hallå förresten!
Ligger i min säng just nu, vilket inte är ovanligt! Men älskar min säng ju ;) Dock så skulle jag vilja ha en större och hårdare.. Får ont i ryggen och mina katter är feta..
Idag hade jag iaf friluftsdag i skolan, vi blev upp delad i lag sedan skulle vi göra massa saker. Först var min grupp i hagaparken och där samla vi massa poäng! Sedan skulle vi gå till stålringen och där gick det super dåligt... Sedan skulle vi till folkan och där gick det bättre! :) Vann 1 sak av 2 där. Den vi vann så skulle man först springa ett varv rint sommarteatern (lite man dog?!) sedan spika i en spik. Mitt lag hade 2 spikar kvar medans ett annat bara hade 1 spik kvar, men det började krångla så vi hann ikapp och vann! :D
Vi skulle få reda på vilka som vann på måndag, då börjar jag även 10= sovmorgon ;)
Imon är det lördag vilket betyder att jag spenderar dagen på jobbet! Inte jobbat sen i tisdags nu :o
Jobbar iaf 11-18 och så jobbar jag även på söndag, 11-19. Men sedan behöver jag inte jobba fler helger denna månad! ^^ Då kan man röja de andra 2 helgerna ;)
Eller röja och röja, klantarna gör inget nu för tiden.. Bara jag och sara som kommer med förslag på vad vi kan hitta på men sedan blir det inget ändå.. Elin dissa oss sist, vi skulle hitta men hon hade åkt till ina och dagen efter så sov ina, hanna och bella hos henne. Men jag, linda och sara åkte ju till valbo! :)
Men man vill ju inte hitta på något med kanelbullen för bullen har blivit en citronbulle, får värsta dampet för minsta lilla :o Tur jag har min envisa men söta sötnos ist!
Nu ska jag försätta att käka chips som jag hämtat medans jag skrivit, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0