ärlige egon

* Jag har aldrig brutit ett ben, gjort illa mig allvarligt osv. Superkvinnan! ;)
* Jag HATAR när det är stökigt på mitt rum, men är för slö för att städa xD
* Ibland får jag samma värk som mensvärk, utan att jag har det?
* Jag saknar att spela fotboll, för då rörde jag iaf på mig...
* Jag kan eller FÅR inte sova längre än 10-11 på morgonen. I morse vakna jag av att elin och filip sprang runt och skrek
* När jag väl sitter och ska skriva massa sanningar, så kommer jag typ inte på några... Men annars kommer jag på hur många som helst! Därför brukar jag skriva ner dom på mobilen (a)
* Jag blir på dåligt humör av dryga personer som skriver till en hela tiden. Vill jag skriva med er, så skriver jag till er, ok?
* Jag är verkligen inte en person som skriver med andras pojkvänner. Vet ju själv hur man känner om man får reda på det.
* Jag ska jobba idag och har äntligen fått tillbaka tron på mig själv!
* Jag känner mig forever alone, vill verkligen ha någon att kalla MIN igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0