VAD VORE JAG UTAN DINA ANDETAG?

Hallå! Har inte skrivit idag, men ni vet ju att jag varit på bröllop! ;)
Skulle egentligen ha åkt moppe dit, men farmor övertyga pappa om att skjutsa mig (a)
Tänkte fixa mig och så hos henne, men nu när jag tänker efter, hur tänkte jag? xD Det spöregnade ju ute och jag hade klackar på mig xD Skulle ha fått gå från göklund till pingstkyrkan i klackar i spöregn xD
När jag kom dit så kom även anna-carin och några andra lärare, så satte mig vid dom. Bröllopet drog igång och bu var så fin! Hon hade även sminkat och fixat håret själv :o Hon sa att hon kunna fixa mig när jag gifter mig ;)
Efter själva bröllopet så vart det mat och tårta nere i pingst kyrkans källare. Det var 100-150 personer på bröllopet, så ja, det var rent utsagt skit trångt!
Det bjöds på massa grytor, ris och sallad.
Det var 10 st tårtor, 2 st av dom var för allergiska. Glutenfria och laktosfria.
EhLay Doh, Bu hei, Jag :)
Jag fick sitta bredvid brudparet ;) Jag var för ful, så fick inte vara med xD
Hade en bild som var mkt finare, men såklart så gick den inte att ladda upp! :mad:
Vart inte så många bilder, knäppte knappt några xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0