VARMA MACKOR OCH DIPP

Sexii ;)
Hallå! Det är vad jag sitter och äter! Nu tänker ni nog "vafan babblar ungen om?" men jag fick chips med varma mackor smak av amanda på mitt jobb! ;) Inte så tokigt faktiskt :o
Jobbade iaf 17.15-21 idag, gick faktiskt skapligt snabbt :) Det är väl det att jag sålt 2 gånger bara.. Tror ingen fattar hur jobbigt det är... Känner mig värdelös :(
Innan så chilla jag iaf, låg i sängen typ hela tiden xD Råka somna några gånger oxå (a) Men behövde verkligen en chilldag, har ju varit väldigt stressigt den senaste veckan.. Jobbat och slutat skolan för denna temin.
Imon blir det nog en till chilldag sedan jobba!
Nu ska jag fortsätta äta chips, smsa och kolla på tv. Skriver imon, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0