ÄVENTYR

Hallå! Vi drog inte till gävle, utan till valbo. Och denna gång inte bara för att käka utan de handla faktiskt saker ;) Elin och filip behövde skor och jag hitta världens snyggaste skor! Fyfan, dom var så jävla frääään! :D Synd att jag inte hade cash.....
När jag får pengar så ska jag iaf köpa skolavslutnings kläder! :D Är ju på tiden att köpa det nu :o
Jag har iaf plattat hela mitt hår, noga. Vilket jag inte brukar göra för det tar 100 år! ;o Onödigt ändå, så fort jag går ut så blir det lockigt -.- Bara väääldigt irriterande. Ska iaf snart bege mig mot sara sedan åker vi till bullen. Kommer spendera kväll där, myyysss! Vi ska vara i lindas grillkåta (som en liten stuga) med några :D
Aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0