BAD CRAZINESS

Hallå! Har nyss skrivit klart ett skolarbete, skönt! Till något mindre skönt, DET KLIAR SOM SATAN I MINA ÖGON. Nästan så man blir med negerbarn. Fråga inte ens om uttrycket! xD
Börjar verkligen, verkligen känna av pollen i ögonen nu :( Kliar och kliar.
Iaf så kom sara hit och vi var här en stund, hoppa bl.a kråka xD Sedan drog vi till henne, för vi skulle till gävle och kolla när adam spela fotbollsmatch. Vi tänkte åka dit för elin och linda skulle dit, men sedan skulle dom inte dit? Elin stannade hemma för hennes familj skulle inte dit och linda dissa och drog till hofors och var med billy och linus ist?
Men sara och jag åkte iaf till gävle. Vi träffade olivia som det går år och dar mellan gångerna man träffar henne. Var iaf jätte kul att se henne :thumbup: Hon skulle ha fotbollsträning där adam hade match :)
Efter matchen så drog vi till valbo, för dom skulle handla lite på coop forum. Sedan åkte vi till statoil i sanviken för kicki skulle posta ett brev. Sedan släppte dom av mig hemma på vägen hem. Sen jag kom hem så har jag duschat och käkat. Även plockat ur diskmaskinen!
Nu ska jag kika på Jersey shore sedan sova, godnatt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0