BERG ÅH DALBANA

Hellu!
Min statistik går verkligen som en berg och dalbana :o Men nu har ju inte antal läsare någon betydelse, utan att jag kan dela med mig av saker och skriva som jag tycker osv. Det är ju därför jag skaffat blogg! :)
Iaf, började denna dag med en moppetur till skolan. Blev ju iaf inte överkörd, varken påväg dit eller hem ;)
Skoldagen började iaf med ett skapligt lätt fys-pass. Jag tyckte iaf att det var lätt :o
Kommer nog dock få träningsvärk... Börjar kännas i knäna ;o
Skriver iaf med "Mr J" och smsar med "Miss L" ;) ORKAR INTE MED MIG SJÄLV XD
Okej, det där var inte ens kult? :o Äh, ska gå och elda upp tvätten mamma bad mig hämta in, men orkar inte bära in den, så tänker elda upp den! :thumbup: Låter som en toppenidé! :D
Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0