FAIL

Såg nu när jag läste mobilinlägget från igår att det försvunnit massa ord. Så tar bort den och skriver här ist :)
- Ibland har jag faktiskt väldigt svårt att göra flera saker samtidigt :o Även fast jag är kvinna :o Har väldigt svårt att t.ex smsa och kolla på tv samtidigt, blir att jag glömmer att göra något utav det...
- När jag blir nervös så får jag antingen ont i magen, gaser(HAHAHAHAHAHA!) eller handsvett. Alla är lika jobbiga...
- Kanske inte många som vet, men jag ÄLSKAR att sjunga :o Hemma sjunger jag hela tiden, skulle inte förvåna mig om jag sjunger i sömnen :o
- Ibland kan jag (allvarligt) gå på toa säkert 4-5 ggr på EN timme?! Tjenare blåsa som en kattunge!
- Jag har skapligt bra självförtroende. Ibland sjunker det dock till botten. Det är oftast när det hänt något eller om jag helt enkelt har en "bad day".
- Jag funderar seriöst på att kapa håret. Klippa typ lika långt som linda ^^ Tror ingen fattar hur sjukt jävla trött jag är på det, den senaste veckan har jag haft det uppsatt hela tiden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0