FB GREJ!

Lukas Hedlund - Kan inte skriva om dig, för jag vet inte ens vem du är :o
Markus Takula - Snel, ser inte så dum ut och jag tycker att det är bra när du masserar mig! ;D
Jimi Konttaniemi - Snel, pratar aldrig med dig typ :o
Linn Hagen - Inte den blekaste om vem du är? ;o
Jonna Holmqvist - Fin :)
Linda Bullebella Larsson - Jobbig, irriterande, snel när du inte är jobbig eller irriterande, snygg! ;) En jäkla bra crazy kompis! Ily!
Emma Svennen Bananen - Konstig :s Snel, fin :D
Robin Gustafsson - Snel, kände dig bättre förr för nu pratar vi inte ens med varandra :o
Elin Greger Saletti - Jobbig, jävligt irriterande ibland, snel när du inte dryga, sjukt fin och lite konstig :s Ily!
Mikaela Larsson - Känner inte, säkert snel :)
Pontus Embretsen - Snel, envis som jag vet inte vad, snygg ;) En jäkla bra kompis oxå!
Viktor Sohlborg - Känner icke
Cornelia Seberg - Känner typ inte, men fin och säkert snel :)
Sara Krut Westlund - Jobbig ibland, sjukt envis, en snel hezt, SJUKT JÄVLA SÖT! Bebisrumpan ;) Du fattar vad jag menar ;););););) Ily!
Wictoria Heurlin - Fin! Känner inte, men brukar läsa din blogg och den är väldigt bra för allt du skriver stämmer!
Felix Larsson - Liten? Känner icke.
Malin Broman - Sjukt dryg ibland, snel när du ger mig mat som är god och du börjar bli gråhårig :)
Tove Lindgren - Känner icke.
Olivia Ajax - Sjukt snäll och fin! Träffas inte så ofta men alltid lika kul när vi väl gör det! :D
Ina Wallberg - Lite smått konstig :s Snäll iaf, jätte fin oxå!
Jonas Norgren - Kände bättre förr, snel och ser inte så tokig ut ;)
Josefin Ödman - Verkar skratta mkt vilket är bra och är säkert snäll. Känner tyvärr inte så bra :(
Jenna Martinez - Sjukt snäll och fin! Känner inte så jätte bra, men det kan vi ändra på? ;)
Jennifer Larsson - Min släktning. Fin och snäll. Var väldigt mkt med dig när jag var liten :)
Kim Packalén - Min ÄLSKLING! :thumbup: Är väldigt bra vän med dig vilket jag är väldigt glad för oxå! En skit snäll kille, värsta kapet tjejer! ;) Ily!
Gabbe Gustavsson - Vet inte vem du är :o

Kommentarer
Postat av: Wictoria

Åh, vad glad jag blir! Och detsamma :D

2012-05-04 @ 21:07:50
URL: http://Nattstad.se/wictoriaheurlin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0