GODISET, VART ÄR DU?

Hallå i skygen! Lyssnar just nu på musik, soft! Kika nyss på typ sista 20 minuterna av bröllopsduellen oxå, måste se hela någon dag! :o Den är ju skapligt bra om jag inte minns fel :D
Jag skulle ju egentligen hitta på något med klantarna, men det blev inge. Ingen visste vad vi skulle göra och linda dissa oss och drog till torsåker. Hon sa tidigare idag att hon skulle åka dit över dagen, men aja.
Så stannade hemma och käka grillat ist, mumma! Sedan hamna jag här, alltså framför datorn ;)
Funderar seriöst på att kolla på new moon, länge sen jag såg den :o Och det är den enda jag har av twilight serien x) Men skulle vilja ha sista filmer, vill se den igen! :thumbup: Såg den ju på bio ;)
aja, pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0