Hallå! Det roliga är att jag nyss satt vid...

Hallå! Det roliga är att jag nyss satt vid datorn, men orkade inte blogga xD Så det fick bli ett tråkigt sms-inlägg ist. Just nu sitter jag och kollar på Desperate hoursewives. Nyss käkat glass oxå ^^ Men det var inge gott, för fick ta mjölkfri -_- Idag så är det tisdag. Denna dag har varit sådär.... Åkte hem på lunchen för jag hade haft ont i huvudet enda sen första lektionen. Så var lika bra att åka hem. När jag kom hem så gick jag på toa, hämta banan och alvedon och la mig i sängen och sov. Sov till kke halv 5 sedan mata jag ida och fixa andra saker. :) Imorgon är det onsdag och vi har brännboll :d Tycker seriöst att det är jätte roligt! :thumbup: Och lyckas oftast få iväg bollen oxå ;) Sen ska jag jobba. 17.15 till 21.00. Skulle egentligen åkt till valbo imon med sara, men eftersom jag inte jobba idag så måste jag göra det imon.. Men hade ändå inte kunnat åka till valbo imon, får visst pengarna på torsdag och inte imon xD Aja, ska kolla klart på programmet sedan blire gcb ;) (good christen (stavning?) bitches) Och radera sms, hur jävla seg som helst är mobilen nu alltså ;o Pusshej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0